Kalendarz wydarzeń

Kalendarz wydarzeń - wtorek 4 września 2018

Dzieci uwielbiają klocki LEGO, z których można zbudować wszystko. Jednakże, nie wiele osób potrafi układać z nich prawdziwe mini repliki. Dlatego warto zobaczyć wystawę „Bajki i fantasy” oraz „Śląskie pałace i nie tylko” z najbardziej znanych klocków świata.

Kiedy: 
  • 4 września 2018 - 31 marca 2019

Podróż w czasie z tramwajem 23 to nie lada gratka dla miłośników starych pojazdów. Zabytkowy tabor pochodzi z 1953 roku. Przejażdżka może być ciekawym punktem weekendowej wycieczki do Parku Śląskiego lub centrum Katowic.

Kiedy: 
  • 1 sierpnia 2018 - 30 września 2018

Dla wielu dzieci jazda pociągiem to ogromna frajda. Teraz możemy połączyć tę atrakcję z dodatkowym bonusem: z biletem Kolei Śląskich zwiedzimy muzea i galerie w niższej cenie lub całkowicie za darmo.

Kiedy: 
  • 1 lipca 2018 - 30 września 2018
Gdzie: Śląsk

Zobacz także

Nauka jazdy na rowerze może sprawiać problemy (fot. sxc.hu)

Dla tych, którzy nie zdążyli jeszcze nauczyć swojej pociechy jazdy na rowerze, przygotowaliśmy ściągę - jak to zrobić szybko i bezboleśnie.
Swoim doświadczeniem podzielił się z nami Tymek Błaszczyk, trener klubu sportowego Alpino (www.alpino.pl).

Jak nauczyć dziecko jazdy na rowerze? 8 kroków do sukcesu

Ostatnie promienie słońca – ostatnia szansa na naukę jazdy na rowerze. Dla tych, którzy nie zdążyli nauczyć swojej pociechy tej sztuki, przygotowaliśmy ściągę - jak to zrobić szybko i bezboleśnie. Swoim doświadczeniem podzielił się z nami Tymek Błaszczyk, trener klubu sportowego Alpino.

Koniec z nudnymi kanapkami, zróbmy coś oryginalnego na kolację (fot. foter.com)

Kolacja to jeden z głównych posiłków, który ma za zadanie przygotować organizm na kilkugodzinną przerwę w aktywności, zapewnić spokojny sen i regenerację organizmu. Zatem, jak ją przygotować aby była smaczna, wartościowa i jednocześnie szybka w przygotowaniu? Przedstawiamy kilka naszych propozycji.

Pomysły na szybką i smaczną kolację

Kolacja to jeden z głównych posiłków, który ma za zadanie przygotować organizm na kilkugodzinną przerwę w aktywności, zapewnić spokojny sen i regenerację organizmu. Zatem jak ją przygotować aby była smaczna, wartościowa i jednocześnie szybka w przygotowaniu? Przedstawiamy kilka naszych propozycji.